متن استاتيك

اخبار و اطلاعیه ها

یک توضیح کوتاه یا یک شعار در اینجا قرار خواهد گرفت

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور

با توجه به درخواست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی مربوط در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال نود و پنج ....

سازمان سنجش آموزش کشور بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مؤسسات فوق (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام نموده و یا ثبت‌نام ننموده‌اند) می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی مورد علاقه می‌توانند با مراجعه به دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای و یا مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیر انتفاعی، از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل نموده و با توجه به توضیحات ذیل و با به همراه داشتن مدارک مندرج در این اطلاعیه، از تاریخ 1395/8/2 لغایت 1395/9/2 به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته تحصیلی مورد تقاضا مراجعه نمایند.

1- در این مرحله، پذیرش دانشجو برای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای منحصراً در رشته‌های تحصیلی پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های آزمون مربوط و برای مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی در کلیه رشته‌های تحصیلی (اعم از رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و رشته‌های تحصیلی پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی») مندرج در دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مذکور صورت می پذیرد.

2- کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 1395/6/31 دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند. لازم است کنترل این مدارک با دقت نظر بالا صورت گیرد.

تبصره: در صورتی که تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 96-1395 باشد، ثبت‌نام از داوطلبانی که تا تاریخ 1395/10/30 مدرک تحصیلی کاردانی (فوق دیپلم) خود را اخذ می‌نمایند، به صورت مشروط و با شروع تحصیل از بهمن‌ماه 1395 پس از ارائه مدرک مربوط بلامانع است.

3- کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 230.000 (دویست و سی هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

4- هر داوطلب منحصراً مجاز است که یکی از کد رشته‌محل‌های مربوط را که در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های آزمون مربوط مشخص شده است انتخاب نماید.

5- هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل در یک مؤسسه باشد. بدیهی است در صورت ارسال مشخصات فرد و یا افراد در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعاتی پذیرفته‌شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

6- کلیه متقاضیان«مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت دراین مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

7- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مؤسسه‌ای که به آن مراجعه نموده‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تأیید نهایی این سازمان به‌صورت مشروط خواهد بود.

مدارک مورد نیاز:

1- اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن.

2- اصل کارت ملی و دو برگ تصویر پشت و روی آن.

3- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری.

4- مدرک‌ ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برای برادران).

5- اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع.

6- اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم).

7- اصل ‌حکم ‌استخدامی و یا گواهی کارمندان رسمی و یا پیمانی وزارتخانه‌ها‌، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی.

8- تأییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

9- ثبت‌نام و ادامه تحصیل دارندگان مدرک معادل کاردانی که دارای شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون باشند، بلامانع است.

10- ثبت‌نام و ادامه تحصیل دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته که دارای شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون باشند، بلامانع است.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفن گویای‌: 42163 (کد 021) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.
 

  • نویسنده : مدیر سیستم
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1400/07/14
  • تعداد مشاهده : 3961 بار